9 ביוני 2010

על איש משרד הפנים, מים מינרליים והתפלה


שלום רב,

1. לפני כ- 8 חודשים, פתח ווסאבי במסע להפסקת צריכת המים המינרליים במגזר הציבורי. תחילה פורסם מכתב לשר הרווחה, הקורא לו לבטל את מכרז אספקת המים המינרליים במשרדו. בהמשך פורסם עוד פוסט, המסביר שאי צריכת מים מינרליים היא חלק מאחריות חברתית וסביבתית, שחובה על כל מוסד ציבורי לנקוט. כל הנימוקים נכתבו, פורטו ונטחנו עד דק, כולל חישוב המראה חיסכון של מאות שקלים בשנה עבור כל עובד במעבר ממים מינרליים למי ברז (מסוננים או לא).
השבוע פורסמה בתקשורת הידיעה הזו. האם יש קשר בין הפעילות והמסע ההסברתי של ווסאבי לבין זה שאיש משרד הפנים קורא למשרדי הממשלה להפסיק להגיש מים מינרליים בישיבות שלהם ליד הבורקסים? כנראה לא נדע לעולם, אבל אין זה משנה! כפי שלימדנו הפעיל החברתי המוערך איתמר כהן, יש לשבח נמרצות את איש מינהל המים במשרד הפנים מעל דפי האינטרנט.

2. אל רשימת "מומרי" המים המינרליים של ווסאבי מצטרפים עוד ועוד בתי אב. ביום רביעי בעוד שבועיים, ה- 23/6/10, בשעה 16:00, תערך פגישה עם דנה מחברת פילטרשופ באוניברסיטת ת"א. מי שמעוניין להגיע - שיודיע בתגובה למייל זה. פרטים על המיזם פה, הצטרפות לרשימה פה.

3. התפלה? אביב לביא מסביר בשפה הפשוטה ביותר את תהליך זליגת בעלי ההון למקום, שעד תחילת האלף הנוכחי, לא ניתנה להם בו דריסת רגל. פרץ דר, מהנדס מים בכיר, מעמיק בנושא עוד יותר.

4. בקרוב, מצגת חתרנית מבית שימיפנזה - כמה "שווה" פציעת גב עקב הרמת כדי מים במקום העבודה? התמונה למעלה לקוחה מהאתר.

5. לחיפאים - בבת גלים יש גינה קהילתית מעולה.

ווסאבי



אין תגובות: