24 ביולי 2010

מים מינרליים - תחילת הסוף?

בנות. הדנה הראשונה פלירטטה ולבסוף נעלמה. הדנה השנייה דווקא שיתפה פעולה והראתה נכונות לקשר וכל זה. בתור נציגת החברה, שזכתה בכבוד לספק את מערכות סינון המים לחברי היוזמה המכובדים של ווסאבי, ויש עשרות כאלה, היא קיבלה לידיה את רשימת המזמינים והרימה טלפון לשם הראשון שהיה שם. הגברת מהצד השני של הקו, שטעתה בתום לב כאשר הצטרפה לרשימת המזמינים, למרות שלמעשה יש ברשותה כבר מערכת שכזו וכל עניינה היה להביע תמיכה ברעיון, הפילה לדנה מחברת "מעיינות" את האסימון. מיד הבינה שמדובר בחבורת הזויים, בעלי אוריינטציה ירוקה או משהו כזה, שכל מטרתה לבזבז את זמנה שלה. ההתעלמות שלה מווסאבי בשבוע שלאחר מכן היתה צורמת יותר אפילו מהבכי של הילדה כשמכריחים אותה ללכת לישון. ווסאבי נעלב. הוא הבין פתאום את טיב הקשר המבוסס על אינטרס כלכלי בלבד, הוא הבין שיש לו עסק עם מישהי יפה ולא מעבר...
ואז נזכר שהוא יודע להיות גם עצבני, ולאיים ולעשות דברים שלא מיוחסים בדר”כ לכל מיני מוזרים עם עקרונות. הרי כל כך הרבה זמן ועבודה הושקעו פה. חברת מעיינות קיבלה פרסום בבמת הבלוג ובעיתון עכבר העיר עקב המיזם, אין מצב שדנה מבריזה!
זה עבד. ואפילו לטובה. חברת "מעיינות" הבינה מהר שכדאי לה להתיישר לפי ההסכם. ווסאבי הבין שוב שבעולם של היום, אין תחליף לדבקות ברעיון מבוסס היטב, הכסף פשוט לא יכול לאמת.
הבונוס מכל הסיפור - הקלה בבירוקרטיה של המהלך. אין צורך להירשם יותר לאף רשימה. רק לחייג למוקד ההזמנות של החברה ולהצהיר שהמזמין הגיע דרך הבלוג ווסאבי (גם מי שכבר נרשם ברשימה צריך לעשות זאת). כך תקבלו את המחיר המצויין, המפורט בהצעת המחיר הזו. כדאי לקרוא את הצעת המחיר לפני שמתקשרים להזמין. ווסאבי הוא רק המתווך בסיפור, ולמעשה סיים את תפקידו החל מפה ויוצא לחופשת הקיץ שלו. מומלץ להזמין את מערכת הסינון הפשוטה יותר, בעלת ארבע הדרגות, בעלות הכוללת של 650 ש”ח כולל התקנה. המערכת השש דרגתית סתם מנסה לסחוט עוד כסף.
למי מביניכם שעובד במשרד, עירייה או כל ארגון גדול אחר: כדאי להציג את הצעת המחיר שקיבל ווסאבי למיני-באר מים חמים-קרים, הכולל שני מסננים, לזאת שאחראית על רכישת המים המינרליים בארגון. המחיר המוצע למיני-באר, כולל התקנה, הוא 1000 ש”ח. החיסכון בהתקנת מכשיר כזה, לעומת המשך צריכת כדי מים, מחושב פה. מרב הטיעונים נגד צריכת המים בבקבוקים מצויים בפוסט הזה.

הסיפור הפך פשוט יותר! התקשרו למס’ 1-700-700-585 והזמינו את המערכת במחיר המיוחד עבור ווסאבי. זכרו לומר שבאתם דרך הבלוג וזכרו לשלוח לווסאבי מייל לאחר מכן עם הפידבק על השירות שקיבלתם. פרט לרצון של ווסאבי במעקב אחר מספר הרוכשים, חברת מעיינות צריכה לדעת שיש פלטפורמה שתשבח או תגנה אותה על שירותיה. הכוח במקרה הזה נמצא אצל הצרכנים, דווקא בגלל עקרונותיהם. כל אחד יכול לעשות זאת, אין מגבלה על מספר הרוכשים, אז העבירו הלאה.


ולסיום - את חודש יולי מקדיש ווסאבי לפעילים אחרים בתחומים חשובים שאינם בהתמחותו. בשבוע שעבר, הועלה פוסט אורח בנושא המאבק ברפורמת התכנון, המכונה גם רפורמת הולילנד, הניטש בימים אלו. בשבוע הבא יועלה פוסט אורח של שרון מלכי, אקס ווסאבי וחברת מועצת עיריית תל אביב, בנושא תוכנית קווי האוטובוס המהירים שהציבה מפלגתה, “עיר לכולנו”, על שולחן העירייה. לאחר מכן יעלה אחד הפוסטים החשובים ביותר של שימיפנזה, בנושא הביטוח הלאומי וכמה הוא גונב מאיתנו בכל חודש.

ווסאבי









3 תגובות:

בילי ב. אמר/ה...

אין מה לומר מלבד, תודה

אמיר אמר/ה...

א. אתה תותח !!

געש אמר/ה...

מה זאת ההתמסחרות הזו?