18 בנוב׳ 2007

היו"ר משיב אני מקשיב


לפני חודש פרסמנו מכתב פנייה ליושבת ראש הכנסת הגברת דליה איציק. במכתב ברכנו את איציק על ברכתה שלה את אל גור לרגל זכייתו בפרס נובל לשלום. הגברת איציק הזמינה את גור להקרין את סרטו 'האמת המטרידה' בכנסת ואנחנו רק הצענו להקרין את הסרט גם ללא נוכחות האדון. תשובה מנומסת ומנומקת הגיעה מלשכתה של איציק, עם רק מעט טעויות. הנה המכתב לפניכם ולשיפוטכם:

"הנדון: הקרנת הסרט 'אמת מטרידה' – פנייתך בנושא ליו"ר הכנסת.

ראשית, תודה על פנייתך ותשומת לבך. אבקש לעדכנך כי יו"ר הכנסת, חה"כ דליה איציק, הקדימה והזמינה את סגן נשיא ארה"ב לשעבר, לבוא לכנסת, לשאת דברים בנושא החשוב אותו הוא מקדם ברחבי תבל, עוד בטרם פורסם דבר זכייתו בפרס נובל ההזמנה נשלחה אל מר גור לפני כשלושה חודשים [ההדגשה במקור].

בכוונת יו"ר הכנסת ליזום אירוע מיוחד שיציב את הנושא על סדר היום הציבורי, אירוע שיקבל את חסותה ויתקיים בכנסת בנוסך לפעילויות, דיונים ואירועים אחרים ביום מרוכז.

אנו ממתינים לתשובתו של מר גור ואם יאשר את כוונתו לבוא לישראל ולהירתם ליוזמה, הכנסת תקיים אירוע שיזכה לסיקור וחשיבה, ובוודאי יתרום להגברת המודעות הציבורית בארץ לנושא.

במידה וחשיבותו של מר גור תהיה שלילית [חחחח... הטעות במקור, הכוונה כמובן תשובתו של מר גור תהיה שלילית], תבחן האפשרות לקיים אירוע דומה ובמסגרתו יוצג הסרט 'אות מטרידה' [חחחח פעם שנייה... הכוונה כמובן אמת מטרידה].

ברור לך בוודאי שנוכחותו של מר גור, במיוחד לאחר זכייתו בפרס הנובל – תשמש מנוף חשוב לחשיפת הנושא. על כן, לפי שעה, נמתין לתשובתו.

בברכה, גלית בן-סימון, מנהלת לשכת יושבת ראש הכנסת".

בהחלט מכתב ראוי ואפילו משמח, כעת רק צריך לראות אם ההצהרה שבמכתב תצא לפועל, בנכוחות גור או בלעדיו. אנחנו בווסאבי בכל אופן, לא מחכים לנבחרי הציבור וגאים להכריז שביום חמישי ה- 29 לנובמבר נקיים הקרנה פומבית של הסרט המדובר. ההקרנה תתקיים ב- 5 בערב בגינה הקהילתית 'בוסתן ברודי' בירושלים ובהפקה משותפת שלנו ושל מתנדבי הגינה. שריינו ביומנים ופוסט עם פרטים מלאים יעלה ויבוא בהמשך השבוע.




5 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

לצערי לא אספיק להגיע - אני מסיים את הלימודים רק ב-1615. בכל מקרה אני חושב שנכון וראוי להשתמש בבמה הזו של הצגת הסרט גם בתור במה להצגת הרעיונות שהבלוג פועל לקדם.

אנונימי אמר/ה...

יהיה קר רצח. אני בא עם סוודר, כמו ילד טוב ירושלימ. אני מביא גם שמיכת כירבולית.

Unknown אמר/ה...
תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.
אנונימי אמר/ה...

אני מאוד אוהב את הבלוג שלכם
זה מגניב שאתם שולחים מכתבים לנבחרי (?) ציבור ומפרסמים את התגובה
לדעתי יחד עם זאת זה די חלש ללעוג באופן מעט קנטרני לטעויות כתיב בתגובה ולדעתי זה פוגע במטרה ולפיכך יותר נכון להגיב ענינית לתוכן

22:28 19 נובמבר 2007

אנונימי אמר/ה...

כשברק נבחר לראש המשלה והציע לאיציק את תיק הסביבה היא עשתה פרצוף כאילו היא הרגע אכלה כף כוסברה עם שוקולד השחר. לא זוכר אם היא לקחה את התיק. נראה לי שכן.
דודלי